Yhdistys on istuttanut kolmannen kuusen Jokipuistoon yliajetun tilalle (jo 3. kerrta). Koska maa on kuiva ja nuori taimi tarvitsee lämmintä vettä, niin jos liikut jokirannassa ja viet vaikka 1.5 l lämmintä vettä , niin olemme erittäin kiitollisia. Taimen seurana on puistomestari Kaisan antama punaiseksi maalattu keppi, jotta ruohonleikkuri ei ajaisi sen yli. Kiitos avustasi!m