Hyppää sisältöön

Maanantaikerho 14.9.2026 klo 13-15

Ajankohta ja kellonaika
14.9.2026 klo 13:00 – 15:00
Paikka
Nuorisotalo Tillintupa

Maanantaikerhoon saamme vieraaksi Paimion kaupungin elinvoimajohtajan Jani Penttilän. Hän kertoo meille Paimion tulevasta strategiasta.  Hyvän strategian on tarkoitus osallistaa ihan kaikkia kuntalaisia. Tavoitteena on, että strategia vuodesta 2026 vuoteen 2030 on kaupunginhallituksen pöydällä toukokuun lopulla. Strategiassa on tärkeätä jatkossa jatkuva vuoropuhelu kuntalaisten kanssaa. Esim. päiväkodissa voitaisiin kysyä vanhemmilta, miten yhteistyö kodin ja varhaiskasvatuksen välillä toimii. Vuorovaikutuksen pitäisi olla koko ajan mukana. Pikkuisen paremman Paimion strategiassa ytimessä on myös se, mikä meillä on hyvää ja mistä me kerromme muille. Moni asia on Paimiossa ja hyvin ja kohdallaan. Palvelut toimivat ja luontoa sekä ulkoilumahdollisuuksia ja hyvää mainetta jopa kadehditaan naapurikunnissa.  Tule kuuntelemaan Sinua koskettavia asioita, mielenkiintoista. Tervetuloa!

Lisätietoja: Marja Ansio, puh. 050 5177775, marja.ansio@gmail.com

Muut tapahtumat

Tapahtumakalenteri